U ovom, za nas temeljnom i najznačajnijem dijelu naših aktivnosti, oslanjamo se kako na "interpretaciju" postojećih, tako i formiranje odnosno izradu novih financijskih izvješća. Baveći se Vašim postojećim financijskim izvješćima, u izradu kojih možemo ali i nemoramo biti uključeni, provodimo odgovarajuće analitičke postupke kojima putem određenih pokazatelja iskazujemo Vaše bilančno stanje u cilju buduće optimalizacije bilančnih pozicija. Zbog obimnosti i složenosti ovog područja podijelili smo ga na nekoliko segmenata, te dali detaljniji prikaz naših usluga unutar svakoga od njih kako bi lakše uočili Vaše interesno područje.
1. Izrada financijskih izvještaja (za potrebe uprave, vlasnika, domaćih i inozemnih ulagača...)
2. Analiza temeljnih financijskih izvještaja
Bilo da se radi o financijskim izvještajima (Račun dobiti i gubitka; Bilanca...) u izradi kojih smo sami sudjelovali, ili o nekim dugim izvještajima koje želite analizirati, u njihovoj analizi poslužit ćemo se i nekim od slijedećih pokazatelja:
2.1. Izračun pokazatelja profitabilnosti
2.2. Izračun pokazatelja aktivnosti
2.3.izračun pokazatelja likvidnosti
2.4.izračun pokazatelja solventnosti
3. Ocjena boniteta na osnovu analize temeljnih financijskih izvještaja
Pri ovoj ocjeni koristit ćemo se nekim od prethodno nabrojenih pokazatelja, te interpretacijom dobivenih rezultata na jasan i razumljiv način upoznat ćemo Vas sa Vašim poslovnim partnerima.
4. Knjigovodstveni poslovi
4.1. Tekući knjigovodstveni poslovi
4.2. Obračun plaća
4.3. Obavljanje blagajničkih poslova uz preuzimanje uredne pripadajuće dokumentacije na određeni dan prema dogovoru
5. Ostali poslovi
Dodatne poslove mogli bi obavljati prema Vašim potrebama, a što bi regulirali posebnim dogovorom (priprema i obrada nepripremljene dokumentacije, razni elaborati, izvještaji, plansko-analitički poslovi, bilanciranje i iskazivanje računa dobiti i gubitka po mjestima (nosiocima) troškova za razdoblja kraća od mjeseca, priprema izvješća za ino-partnere i sl.)
Odgovarajućom obradom prikupljenih informacija (analiza cijena, kupaca, dobavljača srodnih proizvoda...) po pojedinim segmentima tržišta, te njihova usporedba sa proizvodom koji je predmet analize, kao i usporedba očekivanih financijskih efekata sa prosječnim rezultatima grupe, odnosno podgrupe u koju promatrani proizvod pripada, predstavljaju osnov (uz korištenje dijela naših usluga opisanih u segmentu razvoja..) za donošenje odluke o uvođenju promatranog proizvoda (robe) na tržište;